Eilen sain todella iloisen yllätyksen. Isoäitini toi minulle lahjaksi yo-yo:n! Joku voi ehkä ihmetellä tuollaista lahjaa, mutta minä olen aivan innoissani!!! Silloin lapsuudessa niillä leikittiin. Kokispullojen etikettien takana oli ohjeita erilaisiin temppuihin. Mikä parasta tässä kaikessa oli se, että se tuli ihan muuten vaan. Ei ollut syntymäpäivää, ei nimipäivää  vaan ihan tavallinen päivä. Vähän oli taidot ruosteessa, mutta meikä kyllä treenailee nyt.

 

Olen myös ihmetellyt suuresti Lassen puuhia. Joka päivä se asettaa itsensä puoliksi jääkaapin taakse. Siellä se kököttää vaikka kuinka pitkään. Onkohan siellä joku hiirenpesä? Mitä kiinnostavaa voi jääkaapin takana olla?